Okulary cyfrowe do zdalnej konserwacji

vitese Supervisory Control And Data Acquisition, PLC, Programmable Logic Controller, Process Automation, Industrie 4.0, Digital Transformation, IoT, Internet of Things, Mehrkopf Waagen, Kontrollwaagen, Checkweigher

Yamato Scale oferuje okulary cyfrowe jako rozwiązanie do zdalnej konserwacji na miejscu u naszych klientów. Dzięki koncepcji Y-ViTeSe nasi eksperci serwisowi patrzą “przez ramię” technikom i mogą w czasie rzeczywistym udzielać wskazówek dotyczących napraw lub ustawień systemu. Komunikacja jest dwukierunkowa. Serwisant Yamato widzi dokładnie, co dzieje się w maszynie i w tym samym czasie może wysyłać graficzne instrukcje do technika w Twojej produkcji. Wnętrze gogli cyfrowych zawiera mini monitor, który znajduje się w polu widzenia technika na miejscu. Zintegrowany zestaw słuchawkowy jest używany do transmisji głosu.

Największą zaletą tej koncepcji Y-ViTeSe jest elastyczność i szybki dostęp do pomocy technicznej w przypadku problemów produkcyjnych.

FS_5_for website

Serwisant oryginalnego producenta nie może być na miejscu szybciej. Skorzystaj z naszej usługi Y-ViTeSe z okularami cyfrowymi.

Digital glasses, digital goggles, remote maintenance, technical assistance, support sessions, software, multihead weighers, Checkweighers, weight checker

Transmisja obrazu i głosu odbywa się w czasie rzeczywistym. Nasi eksperci serwisowi zaglądają “przez ramię” Państwa technikom.

W koncepcji Y-ViTeSe masz do wyboru dwa pakiety serwisowe, które różnią się wydajnością, zakresem i ceną:

Opcja 1

  • Okulary cyfrowe do nabycia (pozostają one własnością użytkownika)
  • Pakiet 10 sesji wsparcia po 15 min. każda.
  • Dołączona licencja na oprogramowanie i użytkowanie

Opcja 2

  • Możliwość wypożyczenia okularów cyfrowych (okres wg indywidualnego uzgodnienia)
  • Pakiet 10 sesji wsparcia po 15 min. każda.
  • Dołączona licencja na oprogramowanie i użytkowanie

Dla lepszego zrozumienia aplikacji polecamy obejrzeć ten film demonstracyjny.

Skorzystaj z zalet koncepcji Y-ViTeSe:

  • Wsparcie serwisowe jest do Państwa dyspozycji natychmiast
  • Oszczędzasz czas i możesz natychmiast rozwiązywać problemy techniczne
  • Brak kosztów dojazdu na wizyty serwisowe

Zainteresowany?

Chętnie doradzimy Państwu i przedstawimy ofertę na wybraną opcję Y-ViTeSe.

Uwe P für Webseite

Uwe Plicht

Kierownik działu serwisu technicznego

“Z pomocą naszego Wirtualnego Serwisu Technicznego Yamato, możemy natychmiast interweniować w przypadku wystąpienia problemów technicznych. Odległość nie odgrywa już żadnej roli. Od zdiagnozowania błędu do optymalizacji procesu i naprawy, możemy pomóc naszym klientom na każdym kroku poprzez wirtualne zaglądanie im przez ramię. Korzyści jest wiele: szybka reakcja, niezawodność produkcji, oszczędność kosztów i mniejszy wpływ na środowisko. Z mojego punktu widzenia taka obsługa klienta już za kilka lat stanie się usługą standardową. Cieszymy się, że nasi klienci już dziś wdrażają takie rozwiązania.”

 

Zalecenia te są oparte na 11-letnim doświadczeniu w Yamato Scale.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalsze informacje.

E-Mail: service@yamatoscale.com
Hotline: +49 (0)2154 9159-0

Tematy w tym artykule

Serwis posprzedażowy, oryginalne części zamienne, jednostki ważące, koryta doprowadzające, pojemnik do ważenia, kubełki paszowe, przedłużenie gwarazdalny monitoring , jednostka sterująca, naważarki, naważarki wielogłowicowe, wagi kombinacyjne, automatyczny układ dozowania, naważarki kombinacyjne, wagi przemysłowe, wagi dynamiczne